12 września 2008

We Are From Poland Vol. 4 (Don't Panic Publishing, 2008)

Don't Panic We Are From Poland przedstawia czwartą odsłonę kompilacji We Are From Poland:

CD1:

1. Max Weber: We Don't Spy / Max Weber EP
2. Snowman: Lazy / Lazy LP / Zapowiedź debiutanckiej płyty
3. Plug&Play: Pogo Dancer / demo
4. Kolorofon: Zapałki / premaster / Zapowiedź debiutanckiej płyty
5. Anka Ujma: Oaken Boy / demo
6. Orchid: Wicked Game / demo / Cover jednej z najpiękniejszych piosenek świata - autorstwa Chrisa Isaaka
7. Kiev Office: Fallen In Love / demo
8. Stop Mi!: Kod kreskowy miłości /Kod kreskowy miłości EP
9. White Rabbit's Trip: Our Planet Is Alright/ Holes In The Sky EP
10. Amuse Me: Wash It Up/ mini-LP lub EP - tytuł jeszcze nieznany / Zapowiedź debiutanckiej płyty
11. Kyst: Cover Up / Tar EP
12. Kucz&Kulka: Sleep Walk / Sleep Walk LP / Zapowiedź wspólnego albumu Konrada Kucza (Futro) i Gabrieli Kulki



CD2:

13. Betty Be: Dziewczyna w cekinach / demo
14. Ziemianie: Loco / demo
15. Mass Kotki: Mój chłopak / Miau miau miau LP / Bonus track z ostatniej płyty duetu
16. Monday Rebels: Getaway Car / No Gifts For Free EP
17. The Washing Machine: Burn Your Broken Heart / Burn Your Broken Heart EP
18. BiFF: Jesienne drzewa / LP - tytuł jeszcze nieznany / Zapowiedź debiutanckiej płyty
19. Zakręt: Wszystkie złe słowa / Wszystkie złe słowa SP / Najnowszy singiel zespołu
20. Perspecto: Adrenalin / Unisono Dissonance EP
21. Sorry Boys: Chance / demo
22. More Than Three: Don't Ask Me To Smile Anymore / Octoberclock EP
23. Time To Express: Robot / LP - tytuł jeszcze nieznany / Zapowiedź debiutanckiej płyty
24. tres.b: I Shula / Scylla And Harybdis LP

Legenda: nazwa i tytuł / źródło utworu / uwagi
------------------------------

Pobierz/ Download

CD1: pobierz

CD2: pobierz

------------------------------

Waga: ~85 MB x 2. Booklet znajduje się w paczce nr 2

[Update 16 września]

Bonus track!


Zespół Stop Mi! już po premierze Vol. 4 nadesłał kolejną (trzecią już!) wersję swojej piosenki Kod kreskowy miłości. Wersja jest znacząco inna (pojawia się trochę nowych dźwięków, inaczej brzmi wokal, trochę poprawiono brzmienie sekcji), więc kto ma ochotę ją sprawdzić, niech skorzysta z linku poniżej. Utwór został opisany jako bonus track z numerem 25. Zapraszam do pobierania!


http://sharebee.com/62a08974



Nota prawna: Wszystkie utwory na kompilacji są legalne i zostały na niej zamieszczone za zgodą artystów. Utwory muzyczne oraz grafiki podlegają ochronie praw autorskich. Kompilacja może być rozpowszechniana wyłącznie za podaniem źródła, czyli adresu blogu. Sprzedaż kompilacji lub pojedynczych utworów zabroniona.

14 komentarzy:

  1. + Szybko
    + Dużo
    + Orchid :)
    I może
    - Okładki, starsze były ładniejsze

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak, wcześniejsze okładi były w klimacie, ta trochę mniej

    ale zawartość git

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam! Pobrałem i właśnie poprawiam tagi oraz nazwy plików, zaraz odsłucham! :) No właśnie, ludziska, widać, że nikt z was - przygotowujących kompilacje (poprzednie też) - nie ma przenośnego odtwarzacza i przez to nie bardzo dba o odpowiednie tagi. Odpalcie np. iTunes, wrzućcie katalog z utworami i zobaczcie jak to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale osso chodzi? Tagi są i świetnie działają w moim mp3playerze. Nic nie poradzę, że Apple ma swoje standardy, które nie są kompatybilne z "resztą świata". Co za szczęście, że mieszkamy w Europie:)

    PS. Do tracklisty - w opisie nagrania Monday Rebels pojawił się błąd, już został poprawiony w poście, więc check it out!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest moje ulubione Amuse Me. Cudownie.

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. a moje ulubione sorry boys również :), ,
    bo ta sama wokalistka,
    to w hydrozagadce oczarował mnie sb

    za chance ukłony
    hehehhe
    jarek

    OdpowiedzUsuń
  7. No a ja gdzie niby mieszkam? ;) Jedyny tag odapplowy to ITUNESCOMPILATION, dodany przez mnie to DISCNUMBER. TRACK poprawiłem na format xx/xx. Poza tym poprawiłem tytuł i ujednoliciłem go do "We Are From Poland Vol. 4" (są dwa tytuły albumu, sprawdźcie). Dodałem w niektórych miejscach polskie ogonki, apostrof, poprawiłem nazwę zespołu na "Kucz & Kulka". Usunąłem ograniczony i pozbawiony unicodu ID3v1 i zostawiłem jedynie ID3v2. W jednym przypadku nie było w ogóle tagów. Chyba wszystko. :) Ogólnie takie aplikacje jak iTunes bardzo pomagają w porządkowaniu; widzi się, co jest do poprawki, choć najpierw wszystko przerabiam w Mp3tagu.

    O rany, bardzo dziękuję za Très.B, muszę się koniecznie zainteresować twórczością tegoż.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój Amarok nie miał problemów z tagami poza tym jednym brakiem spacji w nazwie płyty. Niech się Apple'owy bubel schowa :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Miła kompilacja.
    I pozdrowienia od ekipy Betty Be ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwaga! czytajcie jeszcze raz całego posta - dodałem możliwość ściągnięcia bonus tracka! [m]

    OdpowiedzUsuń
  11. Orchid i STOP MI- Mistrzostwo Świata !!! mega zajebista kompilacja...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiev Office i Time to Express! Mistrzostwo... hm... Świata 2 :d

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje typy:
    Snowman, Amuse Me, Tres B., Kucz Kulka.

    OdpowiedzUsuń
  14. o Amuse me sie kapela nazywa

    OdpowiedzUsuń

Najczęściej czytane w ciągu ostatnich 30 dni