1 lutego 2016

Pojedynek na szosie - pierwsza wideopogawędka


To pierwszy film w historii WAFP, dlatego z pewnością niedoskonały, w wielu kwestiach nieprzemyślany i nieudany. Ale żeby nie zaczynać od samych "nie-" - na swój sposób uroczy i, przede wszystkim, spontaniczny.

Nad wykorzystaniem wideo zastanawiałem się już od dawna, jednak brakowało mi pomysłu na formułę, która byłaby na tyle niewymagająca, że nie musiałbym bawić się w długotrwałe i kłopotliwe przygotowania.

Dlatego z góry skreśliłem wszelkie pomysły związane z własnym "studiem" i kanapą, na której będą przepytywani artyści. Zresztą, samego mnie nudzą takie wywiady, a nie mam ochoty robić czegoś co mnie nie kręci. Dlatego poniższy filmik jest zupełnie inny. Produkcja jest prymitywna (uczę się), a prowadzącemu plącze się język. Niemniej jednak - dobrze się bawiłem.

Mam wiele obaw związanych z pokazaniem się osobiście na publicznym filmie. Z drugiej strony to pociągająca formuła. Czy coś ciekawego może z tego wyniknąć? Oceńcie sami...

PS. Najlepiej słuchać na słuchawkach.



A tu link do omawianej składanki >>

Nagranie i montaż [m]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najczęściej czytane w ciągu ostatnich 30 dni